PENTRU CE A FOST



Pentru toate iubirile nespuse, pe care le-au urmarit pe durate lungi de timp viata monotona si pe care le-au iubit cu sufletul crud...Pentru toate iubirile permise, al caror film s-a derulat in fata lumii intregi si toata lumea le era spectator fidel... Pentru toate iubirile nepermise, care si-au avut intrigile in culise, dupa cortina lasata... Pentru toate durerile si noptile pirdute in fantezii naucitoare si vise dincolo de realitate...Pentru toate sperantele, pentru toate dezmagirile lor si a ale mele, pentru toate prieteniile scurte, lungi, adevarate sau false, pentru lasitatea mea de a nu avea curajul sa zic nu in fata unei ispite puerile... Pentru toate jocurile cu pauze sau fara in care orgoliul meu imi era stapan... Pentru toate minciunile pe care le-am zis si pentru toate adevarurile necrezute de nimeni... Pentru momentele in care chiuliam cu regularitate de la viata reala pentru a fugi la kilometrii departare... Pentru toate lacrimile facute si primite cadou... Pentru traumele anilor trecuti si bucurile revazute in filmul mintii intrerupt... Pentru tot ce am avut si am vrut sa pierd... Pentru tot ce n-am avut, mi-am dorit si am obtinut sau nu... Pentru orele de somn... Pentru racelile ce ma tineau legata de parfumul patului plin de boala... Pentru ploile care ma prindeau in mijlocul strazii fara umbrela dar de mana cuiva... Pentru soarele ce ma arde prin geamuri... Pentru trecutul privit fara bucurie acum ceva timp... Pentru lucruile carora nu le gaseam si nu le intelegeam rostul... Pentru provocarile pe care le acceptam doar de dragul adrenalinei... Pentru riscurile in care miza imi era inima... Pentru imbratiserile si saruturile pe care le-am dat, furat, sau primit...Pentru ei, cei care au fost...Pentru noi, cei de atunci... Pentru toate acestea fac o singura amintire:trecutul!

Un comentariu:

xoxo spunea...

trecutul..:-<
ce regret cel mai mult si ptr ce platesc si in prezent pentru trecut..de ce?
[ Pentru momentele in care chiuliam cu regularitate de la viata reala pentru a fugi la kilometrii departate.]
off trecut..:|