Trecut unit

Suntem formati din ramasite, din dureri si din iubiri alcoolice.Am trait sentimentul de azi si langa altcineva.Au fost persoane care ne-au ranit pentru a ne da sansa viitorului.Impreuna ne-am decis ca poate vom reusi sa vedem din nou tot ceea ce credeam ca posedam.

Trebuie sa recunoastem: niciodata nu vom uita iubirile trecutlui.Acele iubiri pentru care ne-am amanetat in fiecare secunda demnitatea, acele iubiri pentru care plangeam in coturi de baie, si noapte lacriminile se ofereau sa ne limpezeasca brutal lenjeriile.Sunt iubirile trecutului, care dupa ce si-au arata adevarata fata le-am injurat, ne-am lovit pe noi si i-am acuzat pe ei.Sunt "acea prima dragoste" pentru care rupeam pamantul in doua doar ca sa fim pe placul lor.Sunt acele iubiri care ne posedau, ne oboseau, ne obsedau, nu ne lasau sa respiram, sa mancam, sa plangem fara sughituri.Sunt acele iubiri care ne rupeam sufletul, la care simteam asta pana la cel mai mic os al corpului nostru.

Sunt iubirile care ne-au tradat iubirea.Sunt iubirile pe care niciodata nu le vom uita, si nici ierta, chiar daca am facut gresala de a le da iertarea in fata, in spate totusi speram sa regrete inzecit, sa simta durerile noastre inmiit.Sunt iubirile pe care le-am bestemat cand le iubeam, si pe care le-am injurat si urat cu sangele dragostei cand ne-au lasat.

Sunt iubirile care nu s-au deranjat sa ne protejeze impotriva lor, sunt iubirile din visele copilariei traite cu drama telenovelelor ieftine.Sunt iubirile care ne-au tabacit plamanii de tuttun si ficatul de alcool.

Sunt iubirile care ne-au unit
!

Un comentariu:

xoxo spunea...

mda asa i..:|..
uff viata asta